Poštovani korisnici!
Želimo Vas obavijestiti da smo u Apotekama “Tefarm” obavili anketiranje pacijenata u skladu sa principima “Dobre apotekarske prakse”,
te u skladu sa ISO standardom 9001-2008 metodom mistery shopping kako bi došli do saznanja šta je to dobro u našim uslugama i šta bismo trebali mijenjati kako bi naša usluga bila što kvalitetnija. Jer u budućnosti sebe vidimo kao Apoteku koja će biti prepoznata po svojoj iznad svega kvalitetnoj i profesionalnoj usluzi.
Prikupljene rezultate obradila je nezavisna organizacija koja se profesinalno bavi praćenjem kvaliteta.
Rezime: anketa se sastojala iz dva dijela. U prvom dijelu korisnici su ocjenjivali usluge i ljubaznost radnika apoteke, a u drugom dijelu korisnici su ocjenjivali našu ponudu, cijene i uslugu naših djelatnika u odnosu na druge apoteke.
U periodu dva mjeseca na poziv da popune anketu odazvala su se 23 korisnika naših usluga.